Каталог

Ребрендинг AG City

Ребрендинг старого бренду

14/11/2018

Напевно Ви, як досвідчений бізнесмен, доклали багато зусиль для розвитку свого бренду. Адже якісний корпоративний імідж - це питання життя і смерті для компанії. Однак приходить час коли варто освіжити бренд компанії, вдихнути в нього нове життя. Тобто провести ребрендинг.

Причин для це може бути безліч. Наприклад Ви виходите на міжнародний ринок, і хочете, щоб бренд можна було адаптувати по різні ринки. Адже іноді відбуваються курйозні випадки. Візьмемо наприклад телефон Nokia Lumia. Телефон, який повинен був відвоювати позиції на ринку смартфонів для компанії Nokia. Одна біда - Lumia з іспанської перекладається як дівчина легкої поведінки. Серед інших причин можна згадати зміна цільового ринку, поліпшення репутації компанії, оновлення застарілого бренду або його подальший розвиток.

Серед успішних прикладів ребрендингу за останні роки ми згадаємо Stella Artois і Airbnb.

Складно повірити, проте в 80-90х роках Stella Artois вважалася елітним пивом, а дешевим способом напитися. Цьому сприяли більш високий вміст алкоголю, і постійні акції на нього супермаркетах. Як результат, воно стало асоціюватися з бійками футбольних фанатів і компанію звинувачували в стимулювання алкоголізму. Однак компанія провела успішний ребрендинг в 2010 році, запустивши компанію «Thing of Beauty», що включає «9 етапна інструкція з приготування пива», і змінила логотип, додавши до нього зображення герба і кубка. Як результат, Stella Artois стала сприйматися як елітний напій, і стало найбільш продаваним пивом з Бельгії.

Іноді бренду необхідно подальший розвиток. Наприклад компанія Airbnb після запаморочливого старту в 2008 році зіткнулася з проблемами зростання. Почавши як платформа для оренди кімнат і квартир, компанію почали переслідувати скандали, пов'язані з псуванням майна та штрафами за нелегальну здачу в оренду. У 2016 році Airbnb стала пропонувати орендодавцям гарантію до 1 млн. Доларів і запустила компанію "Welcome home". Компанія хотіла щоб у клієнтів виникло почуття прилучення і духовної близькості. В її рамках Airbnb змінила корпоративний колір на червоний, як колір любові, і зробивши своїм лого знак єдності людей місць і любові. Результат - компанія стала сприйматися як зрілий бізнес, а не як стартап, і її вартість тепер складає 30 млрд. Доларів.

З успішних прикладів ребрендингу в 2018 році варто згадати переможця міжнародного конкурсу Rebrand 2018 - компанію Cadillac. Компанія Cadillac успішно провела успішний ребрендинг свого сервісу Book для оренди автомобілів. Цей сервіс дозволяє за щомісячну плату в $ 1500. орендувати будь-який автомобіль Cadillac і при бажанні змінювати його до 18 разів на рік. Метою цього успішного ребрендингу було просуванні сервісу серед молоді. Для цього компанія змінила логотип сервісу і зробила акцент не тільки на його зв'язку з загальним лого Cadillac а й на загальному відчутті прогресу і свободи.

Можливо Вам вже приходили думки про ребрендинг компанії, шляхом невеликої зміни лого або корпоративних кольорів. Однак успішний ребрендинг - це зміна ще й загальної маркетингової стратегії компанії і її сприйняття на ринку. Основа успішного ребрендингу - це розуміння поточного стану свого ринку, клієнтів, трендів і стратегічних завдань компанії, а також її місії і цінностей. Саме тому, зараз, коли компанія аналізує результати за рік, будує плани на наступний, і є дуже вдалий час для ребрендингу. Наприклад після аналізу конкурентів і покупців Ви вловили нові тенденції на ринку і хочете, щоб ваш бренд їм більше відповідав. Або Ви розширюєте свій бізнес і прагнете, щоб бренд сподобався новим сегментам покупців. А можливо ви провели злиття з іншою компанією і бажаєте створити новий корпоративний імідж, який вбере в себе найкраще з двох компаній. Володіючи інформацією за цей рік Ви зможете краще спланувати свою стратегію оновлення бренду компанії, і відразу почати процес ребрендингу.

Ребрендинг дозволить компанії увійти в новий рік оновленою, та залишивши всі проблеми в минаючому році.